Lite info!

I onsdags hade vi andra öppetkvällen på fiket denna vecka var det fisksoppa på menyn och det gick också hem bland gästerna. Jätteroligt tycker vi!

Nästa onsdag anordnar PM Halloweensittning på Amadeus därför blir det inget fik den kvällen hoppas alla går på Halloweensittningen istället :) Däremot söndagen den 8 november är det Kakfrossekväll på fiket! Man får anmäla sig om man skall delta till  mig via mail eller via en kommentar här på bloggen, sedan skall man baka en sorts kakor kvällen till ära (för all enkelhetsskull förbjudes här och nu alla sorters nötter i kakorna pga allergiker) ca 20 st. Sedan tar man med dem till Coffee Annan och vi dukar upp en stor buffé av kakor och frossar i oss :)

Onsdagen efter det är det i dagsläget lite oklarheter om Coffee Annan kommer att ha öppet eller inte det ryktas om ett danshappening men det kommer mer information om det framöver!

Söndagen den 15 november kommer nästa temakväll ske och då blir det danskväll på Lilla Nybo! Hittills har det kommit önskemål om Afrikansk dans och kanske lite salsa, hör av er till mig Lisa om ni är intresserade av några andra dansstilar så skall jag göra mitt bästa för att fixa det! Då kommer vi ha lite prova på pass där man får komma och gå lite som man vill självklart kommer det finnas möjlighet att köpa fika som vanligt.


Alexandra (Statt'n) Stattin Hårt arbetandes i Coffe Annan!


Det var allt för den här gången! Lämna gärna en kommentar så jag vet att ni varit här och kikat!
//Lisa

Kommentarer
Postat av: Josse

Kommer lätt på båda!

2009-10-31 @ 22:20:08
Postat av: Lisa

Roligt! Varmt välkommen :)

2009-11-01 @ 18:57:41
Postat av: Karro

Kommer absolut på kakfrossan! Danskvällen är lite tveksam, beror på hur det går med pluggandet veckan som kommer...

2009-11-05 @ 22:13:56
Postat av: Martina

Jag kommer på båda :)

2009-11-07 @ 01:41:53
Postat av: Sociala!

Jättekul att ni kommer! Vi ses då kl 18:00 på Coffee Annan :)

2009-11-08 @ 00:20:45
Postat av: Statt'n

skit då att jag missar kakfrossarkvällen! Ni sitter säkert nu.... å äter massa kakor... damn you! ska dansa iaf!

2009-11-08 @ 17:10:36
Postat av: Lisa

Yes indeed det gjorde vi och ont i magen fick vi!! Men jag har sparat några kakor till dig :)

2009-11-10 @ 11:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0